Komende Activiteiten

Jongverkenners

31/03/2024 Zondag Pasen (geen vergadering)

Heyhey

Vandaag moeten we allemaal paaseitjes gaan rapen dus zal het spijtig genoeg geen vergadering zijn. Smakelijk allemaal en tot volgende week!!

xxxx

Zalig pasen

7/04/2024 Zondag alles op wieltjes

Kom vandaag naar De Locht op wieltjes!! Wees zo origineel mogelijk dan maken we een tocht doorheen Duffel,….

En vergeet niet originaliteit zal beloond worden

14-17uur op De Locht

xx

14/04/2024 Zondag techniek vergadering

Binnenkort is het vlottentocht, daarom gaan we vandaag jullie sjortechnieken nog eens bijschaven. Zo zullen jullie binnen enkele weken niet verdrinken (hopelijk).

14-17uur @DeLocht

stevige scoutslinker

jullie fantastische leiding

20/04/2024 Zaterdag vol-au-venté

Vandaag zal onze geldactiviteit doorgang voor centjes op kamp. Maak hier alvast reclame voor.

Verdere info volgt nog

xx

26/04/2024 Vrijdag weekend!!!

Joepiee, dit weekend gaan we allemaal samen op weekend en gaan we ons rot amuseren!!!!

Hou dit allemaal maar vrij xx

groetjeeessss

5/05/2024 Zondag vlottentocht

Vandaag is het vlottentocht! Dit gaat super leuk worden.

Verdere info volgt nog

doeidoei

Beste ouders en leden, hierboven vind je de planning voor het komende jaar.

Belangrijke data:

- 29/10: Kaas- en Wijnavond. Alle ouders zijn welkom vanaf 18u! Om 22u begint er een Silent Disco met twee kanalen (klassiekers en house/disco).

- 20/4: Vol-Au-Venté. Dit is de geldactiviteit van de JV's waarmee we geld inzamelen voor het kamp. Het is de bedoeling dat elke JV komt helpen op deze dag. Het exacte uur en meer informatie worden nog gecommuniceerd. Als je (als JV) niet aanwezig kan zijn om een heel goede reden, stuur dit dan ten laatste 2 weken op voorhand naar één van de leiding. Nodig alvast jullie vrienden en familie uit, zorg dat ze deze datum vrijhouden. Het concept is als volgt: je schrijft je in en betaalt online, waarna je à volonté frieten, vol au vent en groentjes kan bijhalen.

- 5/7 - 15/7: Kamp. De leiding is nog bezig met het vastleggen van het terrein en de datum. Meer info volgt asap.

Contact:

- Wannes: 0471 38 83 11