Komende Activiteiten

Wolven

Welkom aan alle Wolven en mama’s en papa’s van Wolven!

Hierboven vind je info over de activiteiten en vergaderingen voor komende weken. Als je vragen hebt, twijfel niet en contacteer ons op ons mailadres: [email protected]

Of hier komt een link om toegevoegd te kunnen worden aan onze whatsapp groep

Iedereen is vrij om 3 keer gratis te komen proberen. Je kan dus u beste vriendjes is uit nodigen om mee avontuur te beleven op de scouts.

Zitten jullie met vragen of opmerkingen, twijfel niet om ons te contacteren!

Welpen en Wolven  ‘23-’24 Kamp

Het is weer zover. Deze zomer gaan de welpen en wolven op Pokémon kamp. Haal de avonturier in je naar boven want we gaan allemaal super veel Pokémons vangen deze zomer.

Wil jij een supersterke Charizard vinden? Of liever vechten tegen een kei coole Mewto? Kom dan zeker mee en ontdek met ons de superleuke wereld van Pokémon.

We gaan 7 dagen aan een stuk ons rot amuseren met de welpen en de wolven op het leukste kamp van het jaar, dus kom zeker mee!!!

Kampgegevens

Aankomst: 24/07/2024 om 15:00

Vertrek: 31/07/2024 om 12:00

Kampprijs: €130, over te schrijven naar BE65 7310 2715 2796 aub naam lid vermelden.

Adres: Son - Dutmellapad 2, 5691 Son, Nederland

Welpenleiding telefoonnummers:

• Wario :         0474/17 85 88
  • Danny :        0497/08 48 27
  • Boef :            0483/53 93 89

Wolvenleiding telefoonnummers:

• Jacky :          0484/98 30 24
  • Wiki :            0475/33 65 96
  • Akela :          0495/99 35 00

Wat neem je mee?

Veldbed/matje

Slaapzak

Onderbroeken

Sokken

Scoutsuniform

Voldoende kledij

Stapschoenen/botinnen

Dagtochtrugzakje met zakcentje (max 5 euro)

Drinkbus

Toiletzak (tandenborstel, tandpasta, zeep, zonnecrème)

Zwembroek

Handdoeken

Keukenhanddoek

Nodige medicatie

gammel en bestek

piama of pyjama of zo iets

Identiteitskaart!!

Je goede humeur

Wat neem je niet mee?

• Gsm, tablets of andere elektronica
  • Snoep
  • Je vriendinnetje

Overige

Vergeet zeker niet om de individuele steekkaart na te kijken of alle gegevens hiervan in orde zijn. Check hierbij zeker of de medische informatie en de contactinformatie van de ouders correct zijn. Zo is de leiding op de hoogte van de nodige gegevens en informatie die ze nodig hebben om het kamp vlot en veilig te laten verlopen.

Bij onze scouts is er ook een optie om een vermindering van de kampprijs te voorzien, mocht dit nodig zijn. Kijk dit zeker na, door te gaan naar scoutsengidsenduffel.be >nieuw lid> ondersteuning.

Mochten er nog vragen zijn over het kamp, twijfel dan niet om deze te stellen aan de leiding. Dit kan ook via de whatsapp groep, wat handig kan zijn zodat de andere ouders ook uw vraag en het antwoord hierop kunnen zien.

Belangrijke data

Kamp: ongeveer rond 24-31 juli